Известие

Collapse
No announcement yet.

ПОЛЕЗНА ИЛИ ВРЕДНА Е РАБОТАТА НА ДВИГАТЕЛЯ НА МЯСТОИ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ПОЛЕЗНА ИЛИ ВРЕДНА Е РАБОТАТА НА ДВИГАТЕЛЯ НА МЯСТОИ

    Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
    Може да прозвучи глупаво ама все пак ще питам, за мотора не е ли вредно да бръмка на празен ход толкова време?
    В София доста коли са така.
    В задръстване в пиков час може да се окаже, че колата е работила доста време на едно място.
    Защо да е вредно? Това според мен се е отнасяло за Москвич, Лада, Трабант и други соц. возила
    sigpic

  • #2
    Незнам дали е вредно просто питам

    Сърцата са по-капризни от умовете.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
      В София доста коли са така.
      В задръстване в пиков час може да се окаже, че колата е работила доста време на едно място.
      Защо да е вредно? Това според мен се е отнасяло за Москвич, Лада, Трабант и други соц. возила
      За дизела по принцип неможе да се каже че е вредно но не е полезно, на бензина не му пречи
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        За дизела по принцип неможе да се каже че е вредно но не е полезно, на бензина не му пречи
        Бобо искам да обясниш защо е така, че ми стана интересно, аз си мислих че е точно обратното дори???
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Бобо искам да обясниш защо е така, че ми стана интересно, аз си мислих че е точно обратното дори???
          Използвай чичо ти гугъл моля има достатъчно материял
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Бях видял някъде един материал или нещо от сорта че за двгто било кофти да си кърка на празен, ама не помня подробности и достоверности.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Също бях чел едно читиво, според което, ако се налага да спреш за повече от 3-5 мин по-добре било да изключих двг. Не било добре за двг да стой запален на място дълго време. Дахава го че независимо от застудяването кокато палиш колата е добре да изчакаш между 30-60 сек. за да се смаже системата, не повече.
              Независимо че на място гори малко, ненужно е да оставяш двг запален.
              п.п. За дизел
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                Е щом бензиновия 2.0 TS гори 1,2л/час, значи 2.4 JTD не би трябвало да надвиша 1 литър нафта дори с климатик
                Mnogo matematica se sabra.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  Също бях чел едно читиво, според което, ако се налага да спреш за повече от 3-5 мин по-добре било да изключих двг. Не било добре за двг да стой запален на място дълго време. Дахава го че независимо от застудяването кокато палиш колата е добре да изчакаш между 30-60 сек. за да се смаже системата, не повече.
                  Независимо че на място гори малко, ненужно е да оставяш двг запален.
                  п.п. За дизел
                  И знаеш ли защо го дават това да не стои запален на място и сутрин като запалваш да тръгваш веднага заради Екологията!!! Това че е вредно дизела да стои запален на място 3-5 мин е пълна глупост Камиони и автобуси като се запалят от тук да речем в България, се гасят чак като стигнат до дестинацията да речем Германия, като спират на заведения не се гасят стоят запалени с включен климатик или парно през зимата
                  Доста прочетох и да ви кажа честно освен думата екология да се споменава друго не видях...Да може и да е вредно, но едва ли чак толкова...като се стои в задръствания 3-4 мин., че и повече да не би да гасите двигателя...
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
                    за това става въпрос предполагам
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=30961
                    любопитна е темата
                    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                    Ето това е статията, дам
                    EEee хора пак не разбирате за какво се пита!!!
                    В статията пише че като запалиш сутрин не е хубаво да стои дизела на място...Да това е ясно!!!
                    Но въпросът тука е друг когато вече си карал и тя е достигнала отдавна работната температура - 90 градуса полезно или вредно е дизела да стои запален на празен ход с включено парно да речем и пак повтарям не когато е студен, а загрял!!!
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Независимо дали двг е загрял или не:
                      "Мога ли да получа хор? Ако двигателят ще е в състояние на празен ход, при ниски обороти, за период по-дълъг от пет минути, я изгасете."

                      Оставяне на парно или клима:
                      ""Имам нужда от поддържане топла кабината / АС през зимата / лятото." Ако ще отцъствате за по-малко от 10 минути, двигателя ще задържи повече топлина от своето греене получено по време на работата му, отколкото ако бъде оставен автомобила на празен ход за този период от време. AC няма да поддържа Темп на ниски обороти. "Truckers всички напуснат машините и ги оставят да работят, докато един камион спре работа за деня." Те не плащат за гориво или за ремонт."

                      Дори и топъл / горещ, загрял двигателя се поврежда от работата на празен ход.

                      Ако ще стой повече от 5-6 мин, според статията е вредно, то ако е студен няма да духа топло
                      Last edited by rusiq86; d.m.y г., 08:56.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        EEee хора пак не разбирате за какво се пита!!!
                        В статията пише че като запалиш сутрин не е хубаво да стои дизела на място...Да това е ясно!!!
                        Но въпросът тука е друг когато вече си карал и тя е достигнала отдавна работната температура - 90 градуса полезно или вредно е дизела да стои запален на празен ход с включено парно да речем и пак повтарям не когато е студен, а загрял!!!
                        Не човеко ти не разбираш ясно пише и аз го написах сега кво не е ясно
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment

                        Working...
                        X